czwartek, 27 maja 2010

Pyszne ciasto na Dzień Mamy

Aby nie piec kolejnego tradycyjnego tortu, wymyśliłam coś takiego:



Ciasto Bounty - czytałam wiele przepsiów na to ciasto, każdy inny, więc i ja zrobiłam swoją wersję:

Składniki:
  • 3 jajka
  • 72 g mąki
  • 90 g cukru
  • 200 g kokosu
  • 500 ml mleka
  • 100 g cukru
  • cukier wanilinowy
  • 1 łyżka kakao
  • 200 g masła, bądź margaryny
  • 150 g mlecznej czekolady
Wykonanie:
  1. Upiekłam rzucany biszkopt z 3 jajek, 72 g mąki + 1 łyżka kakao, 90 g cukru (foremka w kształcie serca),
  2. Mleko zagotowałam z cukrem zwykłym i wanilinowym, dalej gotując wsypałam kokos i dalej gotowałam ok. 25 minut. Po tym czasie zdjęłam z ognia i dodałam 100 g masła i wymieszałam. Zostawiłam do wystygnięcia.
  3. Na zimny biszkopt wyłożyłam masę kokosową i całość polałam czekoladą rozpuszczoną w kąpieli wodnej z 100 g masła
  4. Wstawiłam do lodówki na min. 2 godziny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz